[instiz] IU: It's too big...


ㅎㅎ

Original post: Here

- This Funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Please...What is this drama? ㅠㅠㅠ
↳ You Are The Best! Lee Soon-Shin!

- So funny ㅋㅋ

- Cute ㅠㅜㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

- IU covered all her mouth ㅋㅋ

- Cute ㅋㅌㅋㅌㅌㅋㅌㅋㅋㅋ

- Ah..Cute ㅋㅋㅋ

- Is that Cho Jung Seok in front of her?? When he laughs, his cheeks goes up! I keep looking at them ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

- Hul ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ That's too much ㅋㅋㅋㅋ

- It's really funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Both of them looks funny ㅋㄱㅋㄱㅋㅋㅋ 

- Cho Jung Seok ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

No comments