Song Minho reacting to Song Seung Heon at MAMA 2014


ㅋㅋㅋ


Original Post: Here

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Cute ㅡㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

- Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He is really charming ㅠㅠ 

- What was the situatin?
↳ In 2014 MAMA, Song Seung Heon said he will give flower to the prize winner so Minho was looking forwardㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- It's funny everytime i see it ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Very funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- It's really Minho ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- Cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 

- ㅋㅋㅋㅋㅋ So cute ㅋㅋㅋㅋ

No comments